.

Ghid de shopping online – Cumpara fara frica de retur

 

Ghid de shopping online – Cumpara fara frica de retur

 

 

Shoppingul online devine din ce in ce mai practicat si in Romania. Insa nu putine sunt site-urile care profita de acest lucru si vand produse neconforme. De multe ori ti-e si frica sa cumperi, nefiind sigura ca o sa primesti exact produsul din poza.

Tu cum stii de unde sa cumperi astfel incat sa nu iti iei "teapa"? Am pregatit pentru tine o lista de elemente care sa te ajute in decizia ta.

Nu trebuie sa-ti rapesti bucuria de a face o achizie noua. Daca iti place un produs foarte mult, iata de ce trebuie sa tii cont:

 

1. Site autentic, fara greseli de scriere

Verifica datele companiei, orice magazin online responsabil le afiseaza in partea de jos a site-ului.

De asemenea, verifica acuratetea textelor, daca par copiate sau traduse cu google translate este clar ca e ceva putred la mijloc. Orice site care se respecta apeleaza la content writeri cu experienta, care evident, nu fac greseli gramaticale.
 

2. Procedura de retur scrisa clar pe site

Puțini dintre cei care cumpără online sunt la curent cu drepturile consumatorilor, asigurate prin legislație.

Poti retura un produs achizitionat online in termen de 14 zile calendaristice, sau mai mult, in functie de politica fiecarui magazine online.

Magazinul online este obligat sa-ti puna la dispozitie un formular de retur, pe care sa il completezi si astfel sa notifici firma respectiva cu privire la intentia de retur

 

3. Numarul de telefon vizibil si date de contact vizibile pe site

Comunicarea este cheia in orice vanzare. Oricate detalii sunt afisate despre un produs, vanzatorul trebuie sa isi arate disponibilitatea pentru orice alte intrebari i-ar putea fi adresate.

Un formular de contact, o adresa de email si/sau un numar de telefon sunt un must have pe care orice site care se respecta trebuie sa le aiba afisate.

Trebuie sa iti dea de gandit atunci cand aceste date nu sunt prezente pe site, atunci comunicarea cu vanzatorul va fi foarte defectuoasa sau chiar imposibila.

 

4. Review produse

Din cadrul unui site pertinent nu ar trebui sa lipseasca rubrica de review-uri.

Atat clientii multumiti, cat si cei nemultumiti vor posta parerile lor, atat pozitive cat si negative.

Asigura-te ca review-urile sunt autentice si NU sunt toate de 5 stele, pentru ca nu exista un produs care sa placa tuturor, iar acest lucru poate insemna ca review-urile sunt scrise chiar de catre vanzator.

 

5. Recomandari de la influenceri

Niciun influencer capabil nu isi va asocia imaginea cu cea a unei firme care nu prezinta incredere.

Prezenta in mediul online in randul influencerilor cunoscuti inseamna de cele mai multe ori ca brandul promovat este unul care iti merita atentia.

 

6. Poze de la clienti

Nu esti sigura ca pozele de prezentare reflecta realitatea? Site-urile cunoscute stiu asta si afiseaza suplimentar poze de la clienti.

Cauta mai multe poze in descrierea produsului sau chiar pe paginile de socializare ale brandului: facebook si instagram, chiar instagram story.

Categorii

Suport clienti Luni - Vineri / 09:00 - 17:30

0721.582.426 office@maddiva.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!